Διαδικασία επιστροφής προϊόντων

Διαδικασία αξιώσεων

Οι επιστροφές και οι αξιώσεις δεν ήταν ποτέ ευκολότερες! Έχετε πάντα τη δυνατότητα να υπαναχωρήσετε από την αγορά εντός 60 ημερών, χωρίς να αναφέρετε λόγο. Πως να το κάνετε;

 

Για προϊόντα κανονικού μεγέθους (έως 30 κιλά και μήκος έως 60 εκ.)

Pencil

Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων

Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων εδώ.

Box

Συσκευάστε προσεκτικά τα προϊόντα που στέλνετε πίσω

Στείλτε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε πίσω σε εμάς. Θα εκτιμούσαμε αν μπορούσατε να συμπεριλάβετε τον αριθμό της παραγγελίας σας ή το όνομά σας στη συσκευασία (απλώς γράψτε το σε ένα κομμάτι χαρτί), ώστε να μπορούμε να αναγνωρίσουμε την αποστολή το συντομότερο δυνατόν.

Συσκευάστε το προϊόν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην καταστραφεί κατά τη μεταφορά. Χρησιμοποιήστε εφημερίδες ή αεροπλάστ για εύθραυστα προϊόντα.

Return

Στείλτε τα προϊόντα πίσω

Θα επιλύσουμε το παράπονό σας εντός 30 ημερών. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και όσο πιο γρήγορα γίνεται. Σε περιπτώσεις όπου δεν εξαρτόμαστε από τον κατασκευαστή για την επίλυση της αξίωσης, μπορείτε να περιμένετε να διεκπεραιωθεί η αξίωση εντός μίας εβδομάδας.

Bank

Παρακαλούμε περιμένετε για την επίλυση της αξίωσης

Θα επιλύσουμε το παράπονό σας εντός 30 ημερών. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε και όσο πιο γρήγορα γίνεται. Σε περιπτώσεις όπου δεν εξαρτόμαστε από τον κατασκευαστή για την επίλυση της αξίωσης, μπορείτε να περιμένετε να διεκπεραιωθεί η αξίωση εντός μίας εβδομάδας.

Για προϊόντα μεγάλου μεγέθους (πάνω από 30 κιλά και η μεγαλύτερη πλευρά μεγαλύτερη από 60 εκ.)

Συμπληρώστε τη φόρμα παραπόνων με τον ίδιο τρόπο όπως για τα προϊόντα κανονικού μεγέθους και επικοινωνήστε μαζί μας στο τελευταίο βήμα για να επιλέξετε αποστολή.

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να προγραμματίσετε μια ημερομηνία παραλαβής για αντικείμενα μεγάλου μεγέθους.
Τηλέφωνο: +30 231 132 0456 on working days 8:00-16:00
E-mail: info@kulina.cy

Επιστροφές/παράπονα - πρακτικές πληροφορίες

  • Εάν η συσκευασία ή τα προϊόντα είναι εμφανώς κατεστραμμένα κατά την παράδοση, τραβήξτε φωτογραφίες πριν και μετά το άνοιγμα της συσκευασίας και στείλτε μας email το αργότερο εντός 24 ωρών στο info@kulina.cy. Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε φωτογραφίες ως συνημμένο κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας παραπόνων.
  • Εάν στέλνετε πίσω τα προϊόντα στο κουτί μας, βγάλτε την αρχική ετικέτα αποστολής με τη διεύθυνση ή κολλήστε μια καινούρια πάνω της ώστε να μην φαίνεται η αρχική.
  • Μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της διαδικασίας επιστροφής/καταγγελίας στην εφαρμογή Retino. Εάν έχετε συμπληρώσει την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής/παραπόνων, θα λάβετε έναν σύνδεσμο για την παρακολούθηση της υπόθεσής σας και για την άμεση επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω email αμέσως. Εάν χρησιμοποιήσετε την έντυπη φόρμα επιστροφής που επισυνάπτεται σε κάθε παραγγελία μας, θα λάβετε έναν σύνδεσμο για την παρακολούθηση της επιστροφής/καταγγελίας μετά την παράδοση της αποστολής στην αποθήκη μας.
  • Η διαδικασία καταγγελίας αποτελεί μέρος των επιχειρηματικών όρων.

Μέθοδος επιστροφής

DPD

Αποστολή με ίδια μεταφορά

Δείτε περισσότερα Δείτε λιγότερα

Στείλτε το πακέτο με οποιαδήποτε μέθοδο στη διεύθυνση (με δικά σας έξοδα):

Γενική Ταχυδρομική Θεσσαλονίκη
Εσωτερική Περιφερειακή (Εσωτερική Περιφερειακή Οδός)
Θέση Διαλογής ΟΣΕ – Πάροδος Σοφ.Βενιζέλου
54628 Θεσσαλονίκη
Ελλάδα

Γράψτε τον κωδικό 92771537 ευκρινώς στη συσκευασία σε αυτή την περίπτωση.
Χωρίς αυτόν τον κωδικό δεν μπορεί να προωθηθεί στην αποθήκη μας.

Στείλτε μας την απόδειξη αποστολής στο info@kulina.cy, θα επιστρέψουμε τα χρήματα για την αποστολή.

Επιστροφές και παράπονα - online φόρμα επιστροφής

Στο πρώτο βήμα, επιλέξτε τον τύπο υπόθεσης που θέλετε να ανοίξετε. Για να το κάνετε, θα χρειαστείτε τον αριθμό παραγγελίας και το email που καταχωρίσατε κατά την υποβολή της παραγγελίας.

 

Συχνές Ερωτήσεις

Πρέπει να επιστρέψω τα προϊόντα με δικά μου έξοδα;

Παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, ακόμα και όταν πρόκειται για επιστροφή προϊόντων.
Στείλτε μας ένα αντίγραφο της απόδειξης και θα σας επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επεξεργασία μιας καταγγελίας;

Η καταγγελία σας θα διεκπεραιωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των επιστρεφόμενων προϊόντων στην αποθήκη μας.

Πώς διεκπεραιώνεται η αξίωση;

Στείλτε το προϊόν σε εμάς με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την κατάσταση της αξίωσής σας στην εφαρμογή Retino. Αφού δημιουργήσετε ένα αίτημα, θα λάβετε έναν σύνδεσμο μαζί με πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία.

Πώς πρέπει να συσκευάσω τα προϊόντα για επιστροφή και τι πρέπει να υπάρχει στη συσκευασία

Στείλτε πίσω τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, εάν είναι δυνατόν στην αρχική συσκευασία, μαζί με την έντυπη φόρμα επιστροφής που υπήρχε στη συσκευασία (ή εάν δεν την έχετε πλέον, απλώς συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα εδώ).
Συσκευάστε τα προϊόντα έτσι ώστε να μην καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Χρησιμοποιήστε εφημερίδες ή αεροπλάστ για εύθραυστα προϊόντα.

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε;
Όλα για τις αγορές KULINA